1. Nie czas na żołędzie 8/10. 2. Jak ukraść księżyc 8/10. 3. Minionki rozrabiają 7/10. 4. Lorax 6/10. Chris Renaud to dobry reżyser filmów animowanych.
Ranking w zasadzie identyczny :) 1. Nie czas na żołędzie - 8/10 2. Jak ukraść księżyc - 8/10 3. Minionki rozrabiają - 7.5/10 4. Lorax - 6/10