znakomite sceny po wybuchu, gdyby to byl film wojenny, najlepiej od mela to byscie piali z zachwytu, dialogi rowniez dobre, akcja dynamiczna , te 130 min leci szybko, zreszta oceny na imdb jak zawsze lepsze
Film został stosunkowo dobrze zrobiony. Zaczęło się nieco powoli, jak myślałem, że to będzie bardzo przewidywalne, ale w połowie jakoś poszło. Uwielbiam filmy kręcone w Bostonie. I ten nie zawodzi.
Ależ zaskoczenie! Trochę wyśmiewałem trailery pierwsze, twierdząc, że znowu robią film na siłę, niepotrzebny. I mając w głowie poprzednie filmy Berga, utwierdzałem się w tym przekonaniu. Ale się myliłem. Dawno żaden film akcji nie trzymał mnie tak w napięciu, a jestem wybredny jeśli o nie chodzi. Sceny po zamachu, tempo, przypadkowość tych osób, dialogi, scena osiedlowej obławy to perełka. Do tego bdb muzyka Reznora/ Rossa. Kawał solidnego kina!
wspomniane miasto zlodzieji, infiltracja, spotlight, ted, eksplozja z 1994, buntownik z wyboru, rzeka tajemnic, gdzie jestes amando,
http://www.filmweb.pl/film/Odmienne+stany+%C5%9Bwiadomo%C5%9Bci-1980-8280
http://www.filmweb.pl/film/Pakt+z+diab%C5%82em-2015-527134
http://www.filmweb.pl/film/Dusiciel+z+Bostonu-1968-31673
http://www.filmweb.pl/film/Miasto+z%C5%82odziei-2010-375721
http://www.filmweb.pl/Swieci.Z.Bostonu
http://www.filmweb.pl/film/%C5%9Awi%C4%99ci+z+Bostonu+II+-+Dzie%C5%84+Wszystkich +%C5%9Awi%C4%99tych-2009-476276
http://www.filmweb.pl/film/Eksplozja-1994-5368
http://www.filmweb.pl/Gdzie.Jestes.Amando
http://www.filmweb.pl/Infiltracja
http://www.filmweb.pl/film/Spotlight-2015-723550
http://www.filmweb.pl/film/Ted-2012-609699
http://www.filmweb.pl/film/Ted+2-2015-680342
http://www.filmweb.pl/Rzeka.Tajemnic
http://www.filmweb.pl/film/Buntownik+z+wyboru-1997-21
http://www.filmweb.pl/film/Blue+Hill+Avenue-2001-174599
http://www.filmweb.pl/film/Skok+na+Brinka-1978-38891
http://www.filmweb.pl/film/Chluba+Boston+Celtics-1996-4487
http://www.filmweb.pl/film/Charly-1968-93649
http://www.filmweb.pl/film/Adwokat-1998-566
http://www.filmweb.pl/film/%C5%9Api%C4%85czka-1978-4639
http://www.filmweb.pl/film/W+firmie-2010-507106
http://www.filmweb.pl/Jadro.Ziemi
wielkie dzieki, troche bedzie ogladania, takze polubilem klimat bostonu po swietych z bostonu i miescie zlodzieji :)
zapomniales o ally mc beal hehe, boston public, being human, filmie 21, crossing jordan, fringe, how high, sabrina
http://www.filmweb.pl/film/Zapowied%C5%BA-2009-119847
http://www.filmweb.pl/Wybuchowa.Para
http://www.filmweb.pl/Ksiezniczka.Na.Lodzie
http://www.filmweb.pl/film/Wrota+niebios-1980-4325
http://www.filmweb.pl/film/Harvard+Man-2001-31943
http://www.filmweb.pl/film/Policjanci-1972-5765
http://www.filmweb.pl/film/Przyjaciele+Eddiego-1973-133869
http://www.filmweb.pl/film/Zakazane+kr%C3%B3lestwo-2008-394018
http://www.filmweb.pl/film/Firma-1993-1003 POLECAM
http://www.filmweb.pl/film/Pole+marze%C5%84-1989-8763
http://www.filmweb.pl/film/Furia-2010-480688
http://www.filmweb.pl/film/Brudne+sztuczki-1981-40349
http://www.filmweb.pl/film/Karate+Kid+IV%3A+Mistrz+i+uczennica-1994-10669
http://www.filmweb.pl/film/P%C4%99tla-1998-38565
http://www.filmweb.pl/film/Dziewczyna+mojego+kumpla-2008-438099
http://www.filmweb.pl/Usmiech.Mony.Lizy
http://www.filmweb.pl/film/Malcolm+X-1992-7517
http://www.filmweb.pl/Male.Dzieci
http://www.filmweb.pl/Lemony.Snicket.Seria.Niefotunnych.Zdarzen
http://www.filmweb.pl/film/Legalna+blondynka-2001-31091
http://www.filmweb.pl/Ostatnie.Zadanie
Do tego:
The Social Network (2010)
Wyspa tajemnic (2010)
Pokolenie P (2001)
XMen 2 (2003)
Sądny dzień (2001)
Heca w zoo (2011)
Rasowy stypendysta (1986)
Co cię nie zabije (2008)
Wojna światów (2005)
Zacznijmy od nowa (1979)
Werdykt (1982)
Surogaci (2009)
Ilu miałaś facetów? (2011)
W pogoni za papierkiem (1973)
Z honorami (1994)
Zgadzam się, bardzo dobry film sensacyjno-katastroficzny, trzymający w napięciu i opowiadający prawdę, bez chorej poprawności politycznej, którą upycha sie prawie do wszystkich współczesnych filmów...
Tak jest, pokazanie muslimow normalnie jak to wyglada , wg mnie i tak za delikatnie ukazane sceny braku szacunku dla kobiety (ktora i tak byla wierna , ladnie ja otumanil allahem). Do tego scena obławy jak już wspomniał wczesniej mistrzowska, przypomnialy sie czasy Heat hahaha.
Film miał premiere w 24 krajach w tym muslimskich Niemczech, UK, Kanadzie, Holandii, Francji, Norwegii, Danii oraz Szwecji. Ciekawe jak został odebrany tam.
To kraje, gdzie kaifat juz powoli jest akcepowany, a na pewno opanowuje ich jak raczysko wiec zapewne lewicowe środowiska bronia ich, ze byli zgubieni psychicznie etc :)
Dokladnie, gdzie sie nie spojrzy teraz Wahlberg, lansowany na niewiadomo jak dobrego aktora.
Niedlugo otworzysz lodowke i wyskoczy MW, bez kitu mogliby sie wysylic odrobine bardziej z doborem niektorych rol w tym hollyweedzie
jason stetham gosc od jednej roli, to juz ten nieszczesny MW jest lepszy choc obaj tak samo drewniani
troszke za duzo rozbudowanych watkow, nie mowie ze nie potrzebne ale za bardzo nuzyly i opoznialy napiecie, a chyba o to chodzilo w tym filmie w glownej mierze
Mysle, ze tez mial przedstawic ten dramat poszczegolnych zwyklych ludzi, co tez nioslo przeslanie tego filmu, ogolnie film godny polecenia, ciekawe czy doczeka sie polskiej premiery.